Kůl a cvak

22:23

Kůl a cvak
Aneb 
Šílené blogerky se těší na své Pumpkin Spice Latte


Frajeři a frajerky, to jsem zase jednou jela s Baruš do Prahy. A bylo to naprosto suprové, jak už víte, jsme přeci kůl a cvak (aneb jak by řekli normální lidé cool a swag, ale no... to my s Baruš nejsme). Obě jsme nutně potřebovaly na nákupy, a tak jsme se dohodly právě na dnešku. Já potřebovala koupit nějaké dárky (ty jsem nesehnala...), ale za to jsem si koupila pár super věcí!

Prvně jsme jely něco vyřídit a pak jsme konečně jely na jídlo. Hrozně moc jsem se těšila do jedné veganské restaurace (ne že bych byla veganka, ale celkově tenhle druh jídla mám ráda). Samozřejmě- bylo zavřeno. Tak jsme se tedy prošly, někteří z nás reptaly, že mají hlad, někteří z nás se občas přidaly k reptání- tak či tak skončily jsme v Luxoru. Alespoň na půlhodinky určitě. Něco jsem tam sháněla, nějakým záhadným způsobem jsem se vychýlila z mého původního plánu... každopádně jsem to nenašla. Za to jsem si koupila dvě knihy ze série Labyrint, přesně ty dvě, které mi chyběly. Btw. nevím jak v ostatních Luxorech, ale v tom na Václaváku byla na některé (spíše young adult) knihy akce 1+1... Neřeknu Vám přesně, co tam bylo, ale pokud to budete mít kolem a třeba byste měli čas se na to kouknout, tak je to pro vás takový malý tip. Plus jsem si tedy koupila gramatiku francouzštiny, která byla taky zlevněná... a nebyla tam jen gramatika, či francouzština. Takže pokud nutně sháníte slovníky a podobné věci, tak teď je na to celkem vhodný čas. Protože řekněme si pravdu, bez toho slovníku francouzského jazyka, který jsem si tak hrozně oblíbila, bych nemohla žít... Ehm a teď bez ironie k další částí dne, abych vám tady nevyprávěla jen o tom, jak jsem si kupovala tři knížky. 

Na pozadí můžete vidět můj naprosto dokonalý batoh 

Došly jsme až k Masaryčce, kde jsme si sedly do restaurace Tom's Burger. Už jsme tam byly před dvěma lety (ačkoliv se mi to zdá jako chvilka) a musím říct, že to tam mají fakt dobré. A celkem i levné. Normálně berou stravenky a mají slevu na Isic... A připravují to celkem rychle, takže nemusíte nějak dlouho čekat. 

Vydaly jsme se tedy k Palladiu, kde jsme si prošly obchody, s tím že si koupím jen pití ve Starbucksu. Pozor... dohromady jsme si koupily šest krytů na mobil! Tak a jak se to stalo? Byly jsme v Claire's, kde si Baruš chtěla koupit kryt, když jsem si všimla, že je tam akce 3+3 (která platí naprosto na všechno v tom obchodě). Tak Baruš odešla se čtyřmi kryty a já se dvěma. A jsme obě víc jak spokojené!

Náš perfektní den plný humoru, utrácení a skvělého počasí (na to jak mělo být hnusně) jsme zakončily velkou kávou Pumpkin Spice Latte, které obě naprosto totálně zbožňujeme... já už delší dobu a Baruš ode dneška. Tak nám skvěle začal podzim a už se nemohu dočkat Halloweenu. Btw. kdo má Isic tak si může velký nápoj koupit za cenu středního, což je fakt výhodné.

Pak už jsme se vracely k nám do města, kde jsme ještě chvíli pobyly u nás, já jsem dala napít morčatům (čtěte jako hned jsem na sebe vylila vodu) a pak jsme se ještě stavily v našem "cool" městském obchoďáku, kam jsem ani nehodlala jít, ale měla jsem jít něco koupit... A ano zaplatila jsem to pouze dvoukorunami a jednokorunami. 

Možná to vypadá jako obyčejný fajn den, ale ono je hrozně těžké vysvětlit náš božský humor, musely byste tam být... Každopádně jsme spolu vymyslely spoustu naprosto podivných věcí a výrazů, den jsem si mega užila a do Prahy zase dlouho nepojedu, protože jsem všechno utratila... Jo a úplně jsem zapomněla na to, jak jsem se zase polila. Bože... to tričko už zažilo tolik skvrn od Starbucksu... (aneb ve Stockholmu jsem na sebe zvrhla celý latte!)

You Might Also Like

9 comments

  1. Kůl a cvak :D To zní krutě :D
    Já v Praze nebyla už nějaký ten měsíc. :)
    Naposledy, když jsem tam dělala přijímací zkoušky někdy před letníma prázdninami, myslím :D Už ani nevím.
    Ten kryt na mobil je cuteozní :D (to jsem zase napsala jednou slovo). Taky bych chtěla nějaký takový kryt, ale nedostala jsem se k tomu a ani nevím, který by na můj mobil mohl pasovat :)
    Tom's Burger ... o tom jsem ještě neslyšela, ale co o tom píšeš, zní fajn a někdy třeba zajdu, když bude možnost a někde na to narazím :D
    Musel to být fajn den :)
    Tak se měj :)

    ReplyDelete
  2. Musel to být fajn den s kamarádkou v Praze! :-) Já vždycky moc ráda jezdím do Prahy! :-) Ty obaly jsou suprovní :-))

    ReplyDelete
  3. vždy plánujem tiež výjsť na také nákup s kamarátkou, lenže problém je taký, že moja peňaženka neustále zíva prázdnotou:D takže nič:D ale je super, že si si spravila takýto príjemný dník s kamarátkou:) keď som ja s kamarátkou a niečo takéto podnikneme, vždy sa cítim strašne super, že som v jej blízkosti:) len babské veci a reči:D

    ReplyDelete
  4. Úplně si to dokážu představit :D taky jdu takhle někdy s kamarádkou Prahou a ačkoliv to vypadá jako vcelku obyčejný den, je to prostě absolutně legendární. Kryty z Claire's jsou život! Vypadají fakt mega dobře :3

    ReplyDelete
  5. Tyjo, Kůl a Cvak to je dobrý :D to snad taky začnu používat (tě/vás zminím jako autora samozřejmě :D).
    Je super, že ste si to užili. Si taky takhle vždycky jedu do Prahy s kamojdou, pro něco fakt důlěžitýho, a pak odjedu max. s nějakýma blbostma a tak :D :D
    DENYII

    ReplyDelete
  6. Nevím, jak daleko bydlíte od Prahy- předpokládám, že blíž jak já, takže vám celkem závidím tu možnost si tam jenom tak zajet. :D
    Ta akce 3+3 zní božsky, jen škoda, že u nás ani není ten obchod. :D Možná až někde v Ostravě a to ani nevím jistě. :D
    Jinak Pumpkin Spice Latte jsem v životě neměla, ale letos to hodlám napravit!

    ReplyDelete
  7. Já jsem v Praze byla nedávno a něco jsem si taky nakoupila.. Teda vlastně knížky. S kamarádem jsem prošla hrozně knihkupectví a hrozně věcí jsem si nakonec koupila. To je furt řečí že to nepotřebuju a ve výsledku běžím do obchodu zpátky, že to nutně potřebuji.
    Musím se přiznat, že už i já blázním s dárky. Ne jen k narozeninám, ale také k vánocům, jak jinak. To jsem prostě já. Ale co? Chci to mít včas. :D
    Starbucksu jsem nikdy nějak neholdovala, ale! Změním to, nebo chci. :D
    Každopádně je boží že sis to užila a vykoupila Claire's tak jak to dělám já. Ta sleva je tam dost často, akorát mě serčí že vždycky naúčtují to nejdražší. :DD Ale je to prostě tak. :D

    ReplyDelete
  8. to znie ako uplne uzasny den! ja som sa tento rok do Prahy vobec nedostala, co ma fakt hrozne mrzi, ale mozno este porozmyslam, ak by bol nejaky vikend pekne a viac-menej teple pocasie, ze by som sa predsalen vybrala. aj ked teda na nakupy ani velmi nie, kedze mi akosi celkom zacinaju dochadzat financie :D skor to tam zase pofotit, na jesen som este v Prahe nebola, tak mozno by to stalo za to.
    tie kryty na mobil su pekne, tiez mam nejake dva z Claire's, ale kedze mam uz celkom stary mobil a nie je to iPhone, tak uz ani v Claire's nan nepredavaju ziadny obal, teda tak tomu bolo aspon ked som sa naposledy pozerala. takze obaly na mobil si mozem akurat tak objednavat z netu.
    uz nejaky cas rozmyslam, ze by som vyhodila tu horibilnu sumu, co chcu za pumpkin spice latte a skusila by som ho, aby som mohla povedat, ze som ho skusila a nejak by som tuto skusenost aj zhodnotila. ale zatial mi je tych penazi celkom luto na to, ze kavu a prazdne kalorie moc nemusim :D

    ReplyDelete
  9. Tak to jste si holky musely užit! O Tom's burger jsem uz několikrát slyšela, tak tam taky někdy musim zajít - to samy s tim klasickým pumpkin spice latte! :) A sleva 1+1 v Luxoru je fakt super, ja na ni bohužel nenarazila, jsi mela stesti! :)

    ReplyDelete