IT 2017

20:00


Anotace: V roce 1987-1988 ve městě Derry začínají mizet děti. Všechno to začíná malým Georgiem, který potká v kanálu tančícího klauna Pennywise, který chytil jeho papírovou lodičku. Skupina dětí v čele s Billem, starším bratrem Georgieho, se snaží zjistit, o co se jedná. Dost jim pomůžou informace od Bena, kterého si hned pustí do party. Jedná se o TO, které začne unášet a zabíjet děti po 27 letech.


Herci: Bill Skarsgård (Pennywise), Finn Wolfhard (Richie), Sophia Lillis (Beverly), Jaeden Lieberher (Bill), Jack Dylan Grazer (Eddie), Wyatt Oleff (Stanley), Chosen Jacobs (Mike), Jeremy Ray Taylor (Ben)


Mé hodnocení: Nejprve bych chtěla říct, že ačkoliv jsem hrozně chtěla, tak jsem se nedostala ke knižní verzi, ale přísahám, že si jí jednou přečtu! Od Kinga už jsem něco málo četla a hrozně mě to vždycky zaujalo a tak jsem pořád přemýšlela, jestli tedy půjdu nebo ne. Co mě odrazovalo? Fakt, že jde o horor. Já vážně nejsem žádný hororová fanynka a bojím se no skoro všeho. Nakonec jsem si řekla, že to bude fajn strašidelný film a nic extra děsivého jsem ještě od Kinga v ruce neměla a tak jsem šla s náladou, že to bude ok a bude to vlastně všechno v chillu. Samozřejmě jsem se spletla a už po pěti minutách jsem si říkala, jestli jsem udělala dobře. Hned jak začala hudba jsem pochopila, že to bude děsně hororové. Tak jsme si Baruš párkrát vyměnily názor, že jsme udělaly chybu a začaly se dívat. Hned první "děsivá" scéna mi ukázala, že jsem si měla vzít plyšáka a po celý film jsem jeho nepřítomnosti dost litovala. Každopádně film byl dokonalý! Šlo hlavně o děsivou atmosféru a celkově jak film působil na psychiku spíše než aby tam byly "lekačky". Hudba, kamera i obsazení byli prostě perfektní. A samozřejmě jsem měla extrémní radost, když jsem tam uviděla Finna Wolfharda, kterého můžete znát ze Stranger Things jako postavu jménem Mike. Film jsem přežila a pár dní poté jsem dokonce byla i ve sklepě a i v noci jsem šla po našich děsivých schodech, takže bych to shrnula tak, že moje psychika jakž takž přežila a že rozhodně všem doporučuji se na to podívat! + tady máte odkaz na trailer! :)

You Might Also Like

12 comments

  1. Hh, no, upřímně, k tomuto filmu jsem se dostala celkem náhodou, moc se na filmy nedívám a do kina už vůbec nechodím, ale řekla jsem si, že se teda budu socializovat, heh. No, nevím, začátek ještě ušel, ale tak většinu času jsem měla zacpané uši a zavřené oči, ale doseděla jsem tam v tom kině, heh. Ale celkem se mi líbily některé části z konce.

    ReplyDelete
  2. Taky právě nejsem moc člověk na horory, ale překvapivě jsem se na TO podívala ve čtvrtek s kamarádkou, která už to viděla a říkala, že to není tak zlé a přežiju to. :D Úspěšně můžu potvrdit, že jsem přežila a nebyl to úplně takový ten horor, který by mě děsil následují dny, týdny... za což jsem dost ráda. Na druhou stranu je to dost povedený horor více psycho než lekací, to máš pravdu.

    ReplyDelete
  3. Já si říkala, jaké z toho budu mít psychické následky, hlavně, když pár dní poté budu jako hosteska v Mekáči mít akci s naším klaunem Ronaldem, ale dala jsem to a strach z klaunů je (snad) úspěšně za mnou :D

    ReplyDelete
  4. Já se těch klaunů snad nezbavím :D Nemůžu sledovat horory, jsem hrozný strašpytel, a podepíše se to na mě minimálně i další měsíc :D Nekoukám už dokonce ani na trailery! :D Od té doby, kdy jsem řekla že na horory nikdy koukat nebudu mám život o moc jednodušší :D

    ReplyDelete
  5. No páni, tohle ani nepotřebuji vidět.
    Dostal mě nejvíce ten posledníí obrázek a nevím jestli usnu :D

    ReplyDelete
  6. Já třeba až do včerejška neviděla žádnej horor :D nikdy mě to prostě nelákalo, celkově filmy moc nemusím a chodit do kina je pro mě vyhazování peněz. Každopádně včera jsem byla donucena jít na Amityville a to je taky vcelku psycho :D my tři holky jsme byly docela v pohodě, ale kámoš to moc nedával.

    ReplyDelete
  7. Vďaka za tip, ale myslím, že radšej siahnem po knižnej verzii. Pri filmoch sa strašne bojím, ale knihy sú pre mňa znesiteľnejšie. :) Super spracovanie. :)

    ReplyDelete
  8. Ukázku jsem viděla a byla docela děsivá. S přítelem se stále rozhodujeme jestli na to jít nebo ne, jsem docela strašpytel :D

    ReplyDelete
  9. Tak moc se těším až uvidím film. Do kina bych si na to asi netroufla :D.

    ReplyDelete
  10. Taky jsem psala recenzi, ale takhle pěknou ne :)
    Mně to ani moc děsivé nepřišlo. Možná jsem už viděla horší horory. Bylo to moc hezké. Stálo to za podívání. Jako trochu strachu tam bylo... to bych kecala.
    Líbí se mi, jak je napsaná anotace. To ty sama? :) Stručně, ale výstižně :)
    Jsem zvědavá na jakési to pokračování filmu, co má být. A jak píšeš o knižní verzi. MYslím, že tento příběh by stál za to přečíst! Snad sek tomu někde dostanu :D
    Tak se měj :)

    ReplyDelete
  11. Já se snažila to sledovat s mým kamarádem a nakonec mi musel stejnak zapnout animák :D :D :D ale myslím,že ten film bude dobrý,ale už nejsu takový hororový nadšenec jako kdysi :D pěkné hodnocení :)

    ReplyDelete
  12. Tak teď jsi mě určitě navnadila :D u hororů se vždycky bojím, ale když říkáš, že pak strach pomine, tak to nemusí být tak hrozný :D celkově horory ráda nemám, ale moc ráda se na ně dívám s přítelem, který je ale rád doopravdy nemá xDD což je škoda :D

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    ReplyDelete