After the holiday party

15:00

Ahoj♥

Na poslední chvíli jsem jela za kamarádkou do Prahy. Měly jsme se sejít v sobotu jen tak na pokec, ale ona mi říkala, že chce jít na jednu akci a jestli nechci s ní. Abych řekla pravdu, byla jsem celkem nejistá, protože poslední měsíc jsme na tom nebyly úplně nejlépe.

Tak jsem za ní jela v pátek večer, okolo 21:00 jsme měly sraz na Andělu. Nakonec jsem si věci narvala do malého baťůžku, a tak jsme nemusely jít hledat žádné úložné skříňky. Chvilku jsme jen tak chodily po Andělu, než jsme zamířily k Vltavě. Vlastně jsme ani nevěděly, kam jdeme, protože otevření nového klubu začínalo až ve 23:00.


Na Náplavce jsme narazily na nějakou akci ohledně aut, kde jsme dvakrát viděly barevnou vodní show na Vltavě. Bylo to opravdu nádherný a hrozně pěkně nám ta noc začala. To bylo ještě před desátou hodinou. 

Po desáté jsme tedy jely na Karlovo náměstí, kde jsme ještě asi tak půl hodiny čekaly. Obě jsme byly dost nejisté, protože mě je teprve 17. Jednalo se o nově otevřený klub Space, který byl otevřený až do 11 ráno. 

Šly jsme tam jako druhé, což bylo fajn, protože jsme si mohly zabrat místa. Takže kdyby někdo z Prahy chtěl jít, tak nekontrolují občanky, dívají se do tašek (většinou hledají pití, to si můžete nechat u nich). Šatna stojí 20 kč. Vstup byl pro holky 50 a pro kluky 100 (což mně osobně nevadilo). Celý prostor je zabarven do růžovo-fialové a je to tam vážně hrozně pěkné. Areál je rozdělený na několik místností, které se táhnou do kolečka. Je to opravdu hrozně malinké. 

Tak jsme tam tak seděly a připadaly si, že tam nepatříme, protože tam bylo hodně starších lidí (tím myslím třeba tak okolo 25). Objednaly jsme si drinky a hned byl problém s placením, protože nikdo před námi nebyl pořádně a my měly jen tisícovku a dvoutisícovku. Já si objednala infinity, což byl takový růžový jahodový koktejl navoněný voňavkou s takovým růžovým želé srdcem. Musím říct, že mi fakt chutnal, ale asi nejméně ze všech těch koktejlů za noc. 


N. si objednala Spaceshit, který byl přinesen v takové malé plastové zelené popelnici. Což bylo originální. Ten byl fakt úplně úžasný, alkohol tam byl méně cítit než v tom mým a bylo to takový více sladký. Převažovala tam ovocná chuť passion fruit a ananasu. Tedy tak si to alespoň pamatuji, jistá si nejsem. 

Po nějaké době jsme šly "tančit" na parket, který byl osvícen do růžovo-modra. Byl to spíše house a techno a šlo se na to fakt dobře pohupovat, ale tančit úplně ne. Nejvíc si tam asi pamatuji jednu holku, co byla totálně zlitá, na všechny tam padala, ale pořád tancovala, takže se okolo ní udělal kruh, ona tančila a lidi okolo jí natáčeli a udržovali jí na nohou. 

Asi po druhé jsme odešly,  protože zas tolik nás to nebavilo. Jako je to super klub, ale je to takový malinký a upřímně takový dost chladný. Šly jsme tedy pěšky na Národní třídu. N. chtěla popojet, ale jelikož v noci ten čas ubíhá celkem pomalu, tak jsme nakonec šly pěšky. Do Friends jsme se dostaly asi okolo půl třetí.


Friends je gay klub v Praze. Já jsem tam ještě nikdy předtím nebyla, ale věděla jsem kde je a něco málo okolo toho od N. Přišly jsme tam a co mě jako první zarazilo bylo, že vstup stál 240. Celkem mě to mrzelo, ale zaplatila jsem to- jak jsem se potom dozvěděla, bylo to kvůli tomu, že tam zrovna probíhala After the holiday party. Bundu a batoh jsem musela nechat v šatně, takže dovnitř jsem šla jen s peněženkou- což pro to tancování je fakt úžasný, že... Ještě jsem zaplatila 150 za povinné pití, dostala jsem kartičku a šla dolu. 

Jako první jsme si tam tedy koupily obě Piňa Coladu, která byla prostě luxusní. Barmani byli opravdu dost milý a celá ta atmosféra tam byla opravdu úžasná. Hrozně se mi na tom líbí, že tam nikdo nikoho vlastně nesoudí a proto jsem se divila, kolik absurdností jsem za tu noc viděla.


Po nějaký době jsme šly tancovat, což při mé neschopnosti bylo opravdu super. Ne... musím říct, že mě to fakt bavilo a hrozně jsem si to užila. Hrály tam samé písničky, které zbožňuji jako třeba Perfect Illusion. 

Když jsme se trochu unavily, tak jsme si šly pro další koktejl. N. si koupila Mochito a já Sex on the beach. Mochito si kdykoliv mohu udělat doma... a jelikož já jsem si ještě nikdy koktejly takhle nekupovala, tak jsem musela zkusit něco jiného. A bylo to fakt super! Akorát jsme musely ještě doplácet. Jako já jsem si říkala, že tolik za alkohol neutratím, ale když je ten konec prázdnin, tak jsem prostě musela! 

Asi okolo půl šesté jsem už byla totálně mrtvá a málem jsem tam usnula, tak jsme šly ven. Ono stejně v šest už je tam zavíračka. Šly jsme tedy na Václavák. Nejvíc divný bylo asi když jsme procházely okolo Můstku a v metru tam v řadě spalo asi osm bezdomovců.

Stavily jsme se teda na snídani, tak jsem si koupila nugetky a pak jsme se rozhodly jet domu a hned do postele. Domů jsem dorazila okolo osmé, vysvětlila jsem, proč jsem tam tak brzo (jelikož jsem přespávala u N...) a spala jsem až do pěti.

Musím říct, že jsem si to fakt hrozně moc užila, s N. jsme se začaly bavit téměř okamžitě a málokdy nastal trapný moment, za což jsem byla opravdu hrozně moc ráda. Friends jsem si naprosto oblíbila a přemýšlím, že dokud je venku "teplo" tak bych tam ještě mohla jít. Už jsem se dokonce dívala na program a už mám nějaký tip. 

You Might Also Like

1 comments

  1. Tyjo, ty koktejly vypadají zajímavě, hlavně ta popelnice :D.

    Takovéhle párty jsou nejlepší:-).

    ReplyDelete