Nový začátek

21:30

Ahoj♥

Jmenuji se Jull- celým jménem Julie Šebková. Dlouhou dobu jsem psala pod jménem crazyjull, ale jelikož mám velké problémy s doménou blog.cz, tak jsem se rozhodla přesunout sem. Ještě jsem se úplně nerozhodla, jestli přestanu psát i na minulý blog, protože přeci jen jsem si na něm dala spoustu práce a nechci ho jen tak vyhodit. Zatím bych měla takovou představu, že sem bych psala více důležité články jako jsou recenze, photobooky, tripy... tzn. více propracované články. Zatímco na ten "minulý" bych psala spíše deníčky, prostě takový výpis. Třeba se sem jednou přesunu na 100%, ale zatím bych to vzala postupně. 


Ještě pořád dost bojuji s celým tím systémem bloggeru, takže doufám, že se mi nějak podaří se tomu tady přizpůsobit. Také bych Vás ráda požádala, jestli byste mi napsali, nějaké tipy, které pomohli Vám na této doméně.

Zatím bych Vám pro začátek mohla říct něco o sobě. Bloguji od roku 2011, i když mé začátky se těžko může nazvat blogováním a už vůbec psaním. Nejdéle jsem vydržela právě na mém "minulém" blogu, ale jinak jsem jich už vystřídala nespočet. Začala jsem když mi bylo 11 s mojí jednou z nejlepších kamarádek, kdy jsme měli fanblog na snad už zapomenuté doméně. Já jsem se především "specializovala" na Bruna Marse, kterého jsem v tom období hrozně moc zbožňovala.

Poté jsem vystřídala pár osobních blogů, měla jsem i nějaké zaměřené na celebrity a seriály. Párkrát jsem spolupracovala na stránkách s příběhy. To mi bylo okolo třinácti a byla jsem zblázněná do One Direction.

Nějakou dobu jsem se taky zabývala grafikou, ale té se teď dotknu jen výjimečně. Přeci jen, nikdy jsem se nestala úplným expertem. Ale nějaké ty základy ve photoshopu zvládnu.

Teď se zajímám o psaní (obvi). Mám pár nápadů na nějaké příběhy, ale zatím mám rozepsanou jen jednu fan-fikci o seriálu The 100. Každopádně jsem se nějak sekla s publikováním, tak abych se posunula dál, heh.

Také ráda fotím, i když o tom vlastně nic moc nevím. Momentálně fotím buď přes můj mobil, nebo přes zrcadlovku Nikon d40. Jedná se o velice starý typ a musím říct, že občas se s tím tedy peru a brečím, že něco nejde zaostřit, nebo si to dělá, co chce.

Ohledně mého volného času, nejraději jsem s přáteli, ale jako správný introvert často myslím jen sama na sebe a prostě zůstanu doma v klidu, který tak nesmírně zbožňuji. Miluji čtení knih, poslouchání muziky a jsem naprosto geek přes seriály. I když v některých z nich mám mezery tho.

Pro začátek by to stačilo, budu ráda za jakoukoliv odezvu a ještě raději se podívám i na Vaše blogy♥.



You Might Also Like

4 comments

  1. A ja už sa teším na nové články :) Prajem veľa úspechov a šťastia s novým blogom :)

    ReplyDelete
  2. Bloggeru jsem nikdy moc nerozuměla. Jednou jsem ho taky zkusila, ale blog.cz si mě jednoduše vším získal a zdál se mi o něco lepší. Každopádně každému sedí něco jiného, tak uvidíš. Moc se těším na nové články a přeju hodně štěstí! ♥

    ReplyDelete
  3. Přeju ti do začátků na blogspotu hodně štěstí a hlavně ať ti to tu vydrží :) Na články se těším.

    ReplyDelete
  4. Taky ještě Bloggeru moc nerozumím, ale snažím se! :D Těším se na další články :)

    ReplyDelete