Veggie Parade 2017

19:00


Veggie Parade se konal 17. června a akce oficiálně začínala ve 13:30 u koně, kde si lidé mohli vzít různé nápisy, nebo si mohli půjčit (případně koupit) masky zvířat. Jedná se o veganskou akci, která propaguje tento životní styl. Sama vegankou nejsem, ale líbí se mi idea celého veganství. Jelikož si sama vařím, tak často se snažím jíst i veganské jídla (tzn. bez masa, vajec a mléčných produktů). Akce také upozorňuje na zneužívání zvířat a špatné zacházení s nimi. 



Jela jsem vlakem za Nikki mezi desátou a jedenáctou. Šly jsme se naobědvat a pak jsme vyrazily na Václavák, kde jsme si koupily kávu, abychom trochu zabily čas. Když se pomalu začínalo něco jít, tak jsme šly ke koni a přemýšlely jsme, jestli si vezmeme nějakou tu ceduli. Hodně toho už bylo rozebraného a upřímně moc se nám to nechtělo tahat. Navíc ani jedna nejsme veganky a tak jsme to nechaly těm více zapojeným.

Nějakou dobu jsme tam tak stály a povídaly si, pak jsem prákrát viděla spolužačku Káťu, která to pomáhala organizovat a tak jsme jí šly pozdravit... Procházely jsme ulicemi až na Dlouhou trádu a celou dobu jsme tam "pokřikovali" hesla, která se rozdávala na letáčkách. Byly tam hesla jak české, tak i anglické. Například... "Kočka, pes i kráva, mají svoje práva" nebo "Don't choose, to abuse". Prvně jsem si připadala divně, ale nakonec to bylo dost fajn. Celkem mě tam zaujala jedna paní, co měla na sobě kočku a ta ta vypadala úplně v chillu. Tohle od mých koček teda neznám.

Od Dlouhé třídy vepředu hrála hudba a šlo se do Stromovky. Tam byly různé stánky jak s jídlem, tak s různými informacemi a věcmi. Já jsem si koupila tortilu se sója masem a musím říct, že mi to chutnalo snad i víc než s normálním mase. Pak jsem samozřejmě neodolala mangovému sushi, protože jsem to ještě nikde neviděla (a protože miluji sushi). A to mi teda chutnalo ze všeho nejvíc. 

Ze Stromovky jsme se nějakým způsobem dostaly na Letnou... podrobně si to nepamatuji, ale najednou jsme byly u Kyvadla, kde byla nějaká latinská akce. Vypadalo to zajímavě, a tak jsme se rozhodly zůstat. Prvně jsme jely do Palladia, nabít si mobil, upravit se atd. Cestou zpátky jsme ještě zůstaly na Mattoni koktejl festivalu. Nebyl tam zrovna někdo, koho bych znala, ale tu písničku jsem už někde předtím slyšela. Stihly jsme tedy jen poslední dvě písničky, ale i tak to bylo super. A chytily jsme pár konfet (ano, jsem z toho nadšená jako malé dítě). 

S Nikki jsme potom skončily u nějakého hotelu s tabulemi s "uměním"- nám to spíš připadalo jako slátanina, ale oka. Dělaly jsme typicky kraviny a hrály the floor is lava. Upřímně to byla naprosto boží část večera. 


Přišly jsme tedy na tu latinskou akci... zrovna tam probíhala party, byly tam djové a celkově to bylo hrozně  fajn. K upřesnění se to jmenovalo Stalin party. Chvíli jsme se jen tak rozhlížely, ale pak jsme šly tancovat. Byly jsme hned u repráků, za což jsem byla hrozně ráda. Ještě nikdy jsem nebyla na podobné akci, navíc jsme ani nepily, takže jsem byla celkem nervózní. Začaly jsme to Despacitem a skončily to Sophií. Dvě mé lásky. Celkově jsme tam byly asi dvě hodiny a fakt jsem si to užila.

Asi okolo půl druhé jsme šly na jídlo a pak do klubu. Tak jsme prošly polovinu centra- což je moje další oblíbená část, protože jí miluji procházení centra v noci. Moc peněz jsme neměly, přeci jen to bylo dost neplánované a v tom klubu se muselo platit pití předem. Jako něco jsme si tam chtěly koupit, ale spíše společně. 

Okolo půl třetí jsem byla už dost unavená a tak jsme jely do parku. Tak jsme přečkaly to nejhorší- únavu a zimu pak jsme se šly projít.


Pak jsme se vydaly na snídani na Anděl, což bylo docela šílený, protože mě v metru chytla zase únava a na Andělu jsem z toho byla celkem desperate. Pak mě Nikki doprovodila na metro a jízdu domu jse mcelou prospala. Jediný, co si ještě pamatuji je, jak vlak na Ruzyni čekal asi 15 minut a já se během toho třikrát probudila a pokaždé jsem si myslela, že jsem přejela. No, doufám, že mě nikdo nesledoval, protože to by mi bylo fakt hodně trapně.

You Might Also Like

0 comments