ITALY 2017 | 1 | Miramare & Trieste

19:00



V Květnu jsme s rodinou vyrazili do mé milované Itálie. Všechno to začalo 12. Května, kdy jsme večer měli vyrazit. Nakonec jsme vyjížděli 13. Května okolo jedné hodiny v noci. Před námi bylo nějakých 12 hodin cesty a já spokojeně usnula. Já celkově miluji noční jízdu v autě, takže u mě to problém moc nebyl. Hned jsme pustili playlist songů z 80. Let, který posloucháme od mého dětství pokaždé, když někam jedeme. V Itálii jsem už byla po osmé, ale teď to mělo být poprvé, co jsme se někam jeli podívat- buď jsem byla malá já, nebo moje ségra.


Před hranicemi do Rakouska jsme zastavili na benzínce asi tak na hodinu a půl, aby si táta, který řídil odpočinul. Jelikož jsem byla dokonale vyspalá, tak to pro mě byla muka, ale nakonec jsem to i nějak zvládla. Alpy v Rakousku byli totálně úžasné, ale vytahovat zrcadlovku se mi opravdu nechtělo, a tak mám jen velice málo fotek z mobilu a ty nejspíš poputují na instagram spíše než sem. Ale Alpy v Itálii byli snad ještě hezčí. 



Do Bibione jsme přijeli asi o hodinu a půl dřív, než se otevírala kancelář, takže jsme to všechno projížděli autem a dívali se, kde co je a vzpomínali na předchozí naše dovolené právě do tohoto turistického města. Letos jsme se ubytovali asi kilometr od moře, protože tam měl být bazén (který nakonec nefungoval, kvůli předchozímu špatnému počasí). Navíc moře mělo být ledové oproti našem předchozím návštěvám Bibione, které se vždy konali v Září na Septemberfest. Ubytování musím říct, že bylo totálně příšerné. Hned jsme se šli podívat k moři a zjistili jsme, že to moře vlastně není tak hrozně studené. Navíc jsme celý týden měli naprosto nádherné počasí, což jsme měli dost štěstí, protože týden před i po bylo extrémně hnusně. 


Druhý den jsme vyrazili na zámek Miramare. Prvně jsme zastavili u nějakého výhledu na moře, což bylo opravdu nádherné, ale v podstatě nic co by mě nějak extra zaujalo – prostě moře. Upřímně, Miramare je opravdu nádherné místo, snad nejhezčí zámek, který jsem viděla. Zahrada vypadá totálně úžasně, navíc zámek obklopuje zářivé a čiré moře, jelikož leží blízko Chorvatska a jsou tam tedy kamenné pláže. Cestou k zámečku jsme se zastavili a pozorovali jsme dva dospělé racky, které se snaží naučit své tři mláďata létat, což po dobu naší návštěvy nezvládli, ale bylo to fakt roztomilé. 


Nejhorší na celé Itálii bylo asi to objednávání, jelikož jako jediná, co umí anglicky, jsem musela mluvit. Jenže mamka se mi do toho pořád motala a pořád mi k tomu něco říkala, takže jsem byla zmatená, prodavači byli zmatení a mamka pořád dál něco dodávala. Každopádně právě v Miramare jsme měli svojí první italskou zmrzlinu- samozřejmě jsem si koupila mojí oblíbenou mátovou heh.




Tak jsme si to tam prošli, podívali se na nějaké ty sochy, co tam byli a prostě si to užili. Dovnitř jsme se teda podívat nešli a upřímně ani nevím, jestli to jde. No a právě v téhle zahradě jsem viděla úplně hrozně roztomilou veverku a povedlo se mi zachytit, jak skáče šipku (sice je ta fotka rozmazaná, ale je to cute).


Dál jsme se šli podívat do města Trieste, náměstí mělo fakt pěkné a i přístav se mi líbil, jinak bych úplně neřekla, že by mě to nějak moc okouzlilo. Pak už jsme jeli do našeho domku.


You Might Also Like

0 comments